1.Następny piątek 4/10 2.Kontrola gniewu 4/10 3.Małolaty u taty 4/10 4.Dr Dolittle 2 3/10 5.Jak długo jeszcze? 2/10 6.Oficer Blart 2/10 Po co ja to oglądałem...........?
Dycha za Movie 43 :)